POLSKI NEEDLEPOINT

O mnie

Moje zdjęcie
Ewik
Zakręcona robótkowo. Szczęśliwa posiadaczka dwóch cudownych futer.
Wyświetl mój pełny profil

Za wyróznienia dziękuję...

Za wyróznienia dziękuję...
Natomiast komentarze BARDZO mile widziane!
PustaMiska - akcja charytatywna

Łączna liczba wyświetleń

piątek, 19 marca 2010
Klocki strasznie mnie wyciszają, jak na razie to jedyna technika, która tak na mnie działa. Zapominam wtedy o całym świecie, nic i nikt wtedy się nie liczy. Uwielbiam robić klockami, choć czasami robię sobie przerwy na inne techniki, jednak to jedyna technika którą chcę coraz więcej zgłębiać i doskonalić swój warsztat.
W zeszłym roku postanowiłam zrobić sobie kilka ozdób bożonarodzeniowych i oto efekt mojej skromnej działalności.





0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy