POLSKI NEEDLEPOINT

O mnie

Moje zdjęcie
Ewik
Zakręcona robótkowo. Szczęśliwa posiadaczka dwóch cudownych futer.
Wyświetl mój pełny profil

Za wyróznienia dziękuję...

Za wyróznienia dziękuję...
Natomiast komentarze BARDZO mile widziane!

Łączna liczba wyświetleń

Search

Ładuję...
czwartek, 9 sierpnia 2012
W zeszłym roku zabrałam się do poprawienia bieżnika na drutach, który popełniłam jako pierwszy w swoim życiu (tak, tak tego nadpleśniałego). Oczywiście zabrakło mi nici i końcówkę musiałam dorobić białymi, kupowanie nici kremowych nie miało sensu, bo moje eksperymenty podążające w kierunku wyeliminowania plamy doprowadziły do zmiany koloru i w efekcie nici mają delikatny kolor beżu. Odcień tak delikatny, że białego prawie nie widać.
Serweta wyszła duża i to mi się w niej podoba 68cm. x 112cm. Wzór pozostał ten sam z Anny nr.1 z 1998 roku.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy