POLSKI NEEDLEPOINT

O mnie

Moje zdjęcie
Ewik
Zakręcona robótkowo. Szczęśliwa posiadaczka dwóch cudownych futer.
Wyświetl mój pełny profil

Za wyróznienia dziękuję...

Za wyróznienia dziękuję...
Natomiast komentarze BARDZO mile widziane!
PustaMiska - akcja charytatywna

Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 20 grudnia 2010
Udało mi się w końcu dwie serwetki robione techniką frywolitkową. Wszystkie  inne serwetki jak dotąd wyfruwały z domu po zrobieniu jako prezenty, te zrobiłam w końcu dla siebie i dlatego mogłam je sfotografować i tutaj umieścić, a na co dzień mają za zadanie zdobić moje półki z bibelotami.
Z drobnych rzeczy posiadam również jajeczka (tutaj akurat jedno) i moją jedną z pieszych robótek – zajączka, który jako pierwszy wyszedł mi i nie straszył swoim wyglądem dając do myślenia co też ta robótka przedstawia.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy