POLSKI NEEDLEPOINT

O mnie

Moje zdjęcie
Ewik
Zakręcona robótkowo. Szczęśliwa posiadaczka dwóch cudownych futer.
Wyświetl mój pełny profil

Za wyróznienia dziękuję...

Za wyróznienia dziękuję...
Natomiast komentarze BARDZO mile widziane!
PustaMiska - akcja charytatywna

Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 20 grudnia 2010
Strasznie podobają mi się obrazki tworzone za pomocą koronki klockowej i jak inne kobitki, które są oczarowane tą techniką i ja nie oparłam się ich czarowi i mam w swoim dorobku obrazki. Najbardziej podobają mi się główki dam, ale ostatnio strasznie chciałabym zrobić sobie maleńkie bukieciki z kwiatów polnych, czy je zrobię to się jeszcze okaże. Główki moich dam (chodzi o te na zdjęciach fotografowane po dwie), powstawały tak jak i wszystko przez rok, najpierw powstała jedna, po czym zawsze coś stało na drodze i powstawały inne rzeczy, by po roku powrócić do tematu i dorobić kolejne trzy. Przed świętami postanowiłam zrobić sobie jeszcze dzwonka, no niestety powstał dzwon, bo wzór był taki ładny, że nie mogłam się powstrzymać by go nie zrobić. Kolejne małe główki zrobiłam w tym roku tuż przed wyjazdem do Bobowej na kolejny kurs, w celu pokazania Pani Ewie, że się staram rozwijać i nie zapomniałam jak się włada klocuszkami.


1 komentarze:

magbod pisze...

ooo, ale slicznosci! az sie prosi o wiecej takich cudeniek, choc wiem, ze to strasznie pracochlonne bede czekac na nowosci.

Prześlij komentarz

Obserwatorzy